Super Trots

July 14, 20241 min read

De eerste blog op een splinternieuwe pagina voor onze Stichting.

Als Voorzitter en als bestuur zijn wij ook enorm blij, dat deze website gerealiseerd mocht worden. Juist op deze manier van presenteren kunt U zien waar wij voor staan en waar wij mee bezig zijn. De belangen van Chileens geadopteerde in de breedste zin van het woord behartigen. Dit feit werd extra onderstreept toen er een prachtig boeket met bloemen bezorgd werd. Op het kaartje stond en ik citeer :

"Gefeliciteerd !,
Gefeliciteerd met weer een nieuwe mijlpaal.We wensen jullie alle goeds ,wijsheden en geluk in de weg naar rechtvaardigheid !
"

Dat is waar wij als Stichting voor willen staan ....Transparantie, op zoek naar Waarheidsbevinding in onze Chili casus zoals het nu genoemd is. In ons logo hebben wij de Chileense Kolibrie verwerkt. Dit prachtige kleurrijk sierlijk vogeltje wat ook in Chili voorkomt kan grote afstanden afleggen en is tot verbazingwekkende prestaties in staat. Symbolisch refereren wij ons hier aan.

De Kolibrie staat symbool voor Lichtheid ,Liefde en Veerkracht

Juist die veerkracht en aanpassingsvermogen stellen ons in staat om een blik op ons verleden te werpen, maar daar niet in te blijven hangen, om flexibel te zijn, door te gaan en in beweging te blijven....

Voorzitter Chilean Adoptees (NL)

Mirjam Hunze